Den lilla hunden skrattade.

image739
Bild
trentonmillhill.org

I dag har jag gått in i en lyktstolpe. Det hela berodde på att jag såg en hund som var så stor att den såg ut att äta människor i smyg. Eftersom jag var så upptagen av att studera denna enorma hund glömde jag helt bort av att det finns lyktstolpar.

Jag blev ganska paff av händelsen som direkt förde mina tankar till den där gången då jag gick rakt in i en glasvägg. Den gånen befann jag mig mätt och belåten på ett tåg från Hamburg till Zürich. Jag och mitt resesällskap hade precis ätit pasta i bistrovagnen och var på väg tillbaka till våra sovplatser. Stämningen var på topp och som jag minns det trippade jag nästan fram när det plötsligt tog stopp. Såg inte den där väggen och blev mycket förvånad.

Okej det var väl bara det. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback