Bra den.

Hej bloggen gårdagen på Jazzhuset var finfin! Trodde inte riktigt att det skulle gå att genomföra det där djbattlet men det gick alldeles utmärkt. Den enväldiga domaren Kevin hävdade att Gay Straight to Hell tog hem segern, men det hävdar inte jag. Man kan säga att Svanen Allstars brädade gaytrion.

Åh det var en riktigt bra kväll det där, fler sådana. Tror bestämt att året som började nere i den blå bluesen håller på att sluta riktigt bra. Jag är säker på att 2008 blir ett bättre år. Har några viktiga önskningar, den viktigaste av dem är att ingen som står mig nära utan ett ord skall försvinna bort. Att det hände en gång 2007 är en gång för mycket.

Kram.

Kommentarer
Postat av: Bror

Det är skam att ingen längre rapport från det förträffliga julbordet under årets Göteborgares ledning ej fått större utrymme i bloggen.... synd och skam

2007-12-22 @ 18:06:09
Postat av: klara

jag vet, kanske berättar något om det när tiden är den rätta.

2007-12-23 @ 00:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback