En ny förälskelse.

image944
Bild
Apoteket

Jag föll pladask för den finfina tandtråden Superfloss från Oral-B. Det var min söta tandhygenist som tipsade om den eftersom den är enklare att använda än vanlig tantråd när man har en så kallade retainer (en liten ståltråd bakom tänderna som de sätter dit efter man plockat bort sin räls). Funderade länge och väl innan jag beslöt mig för att kila bort till Apoteket och köpa mig en förpackning. Och om sanningen skall fram har jag nog aldrig innan arbetat så noggrant med tandtråd som de senaste dagarna.

Jag är så nöjd!

Tandtråden är fantastisk, enkel att använda, smart förpackad och snygg. Så dagens hetaste tips till er med tätt mellan tänderna, tandställning eller ni som likt jag sjäv har en liten retainer fastlimmad bakom tänderna, stoppa 34 kr i fickan och spring bort till närmaste Apotek och införskaffa er en ask med Superfloss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback