God Helg.

Ville bara önska er en god helg mina vänner! Hoppas innerligt att ni på ert julbord kommer att få smaka på den möraste skinkan, sötaste musten, de mest välrullade köttbullarna i Svea rike, en krämig jansson samt risalamalta kryddad med vaniljsocker och inte bakpulver. Jag hoppas också att ni skött er tillräckligt bra under året som gått så att tomten tittar förbi under eftermiddag/kvällen den 24 med klappar som passar och kanske kanske att han sjunger en sång eller två. All I Want For X-Mas hade varit festligt.

Fast det är klart, mest av allt hoppas jag att ni överlever även julhelgen 2007. Vi hörs vad det lider, kram eran Klara G.

image958

Ps. Idag dan före dopparedagen har jag på mig en keps som jag köpte när Carola gästade Stadsfesten i Skara sommaren -91, flanellskjorta från Ralph Lauren, inte helt nytvättat hår och slitna jeans av okänt märke som tyvärr inte syns i bild. Hmm undrar just om det är dags att min blogg blir en modeblogg? Njaee, det är nog inte dags.

Tja ba!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad snygg du är!

2007-12-23 @ 22:04:25
Postat av: klara

njaa det är en smakfråga.

2007-12-23 @ 23:06:37
Postat av: modemod

klart du ska starta modeblogg. redan i morgon, vi vill ha julaftonsoutfit!!!

2007-12-23 @ 23:14:42
Postat av: hanna (häxan)

jag har också en carolakeps, från skara sommarland -92 skulle jag tro! den är neonrosa!

2007-12-24 @ 17:40:44
Postat av: Klara

Åh jag såg henne också på sommarlandet 1992, men då blev det bara ett svettband där det stod carola på! Cool att vi nog var på samma konsert. Carola var bättre förr.

2007-12-24 @ 19:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback