IQ Badboll.

Jag vill helst inte skriva något idag, inte tala med någon alls. Detta är en dålig dag, blues och elände. Bröjade med att göra det där antagningsprovet till journalistprogrammet. Att göra den typen av prov är som att be om det, be om att självförtroendet sänks ett par snäpp. Ångest och skit. Försökte reka lite blande de andra nervösa kvinnorna och männen med journalistdrömmar. Tyckte först att de såg väl inte så dåligt ut, på ytan såg de i alla fall inte ut som några Einstein. Men sen kommer det där samhälls/allmänbildningsprovet (ett av fyra delprov). Åh bästa läsare jag kände med en gång att allt var kört, hade ingen koll alls.

Huh, jag skulle slängt provet och kastat mig på första bästa tåg till den kungliga huvudstaden. Han är ju där ikväll, ni vet han. Bruce! Och här sitter man ensam framför datorn med krossade drömmar och lyssnar på Caddilac Ranch. Känns underligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh.-så farligt är det inte. Fortsätt och skriv bara och se till att bli publicerad. Om än aldrig så lite så ska du se att du kan försörja dej en dag på din dator. Och kom ihåg att motgångar är den bästa utgångspunkten för framgång.
Sen tror jag att Boss inte var i bästa form. Det var nog ett rent arbete i globen och jag tror att det var mycket roligare förra året längst fram med American Land. I sommar blir de annorlunda. Då blir det FEST!

2007-12-11 @ 04:05:14
Postat av: klara

tack!

2007-12-11 @ 16:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback