Missnöjd.

Jag har inget julpynt hemma, ingen stjärna, ingen adventskalender med glitter, ingen stake, inget glitter, ingen advetsljusstake, inga små lampor fastsurrade i en gardinstång, ingen liten tomte, inget luciatåg i porslin, inga hyacinter, inte ens en stackars julstjärna från Willys finns i ettan jag bor i.

Känns lite tomt, lite ensamt. Vet inte hur jag skall lösa det bara, tappade lusten idag någonstans på avenyn på väg hem från jobbet. Inte blev det bättre när jag kom hem och upptäckte att det var motsatsen till ordning hemma. För att inte tala om vädret.

Nä jag är inte nöjd, en adventskalender borde jag i alla fall skaffat mig innan den första december. Nu är det försent. Sedan missar jag när Bodil Malmsten gästar Luuks videoprogram. Är i London då, åh åh. För att inte tala om vad som händer på måndag.

Jag tycker synd om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback