Nu har jag firat både julafton och juldagen.

image960

Hej bloggen igår var jag inte på Stadshotellet men väl på Olins. Det andra haket i Skara, eller ja de finns ju tre ställen, Viktors får man inte glömma bort. Kände att Stadt hade blivit för bra så Olins kändes som ett bra alternativ. Det var lite granna som att titta på
6:a rädd bull klippet och surfa på Facebook, spännande. På vägen hem träffade jag en vän som minst sagt verkade tycka att det var ett helvete på Stadshotellet. Jag tror någon fick bära honom hem på axeln medan han uppgivet ropade "idioter! Allihop idioter...". Föstod honom, att åka hem och gå på Stadshotellet är ingen lek, snarare tvärtom. Man får vara glad om man klarar sig levande därifrån. Jag själv klarade mig nog ganska bra och känner mig nöjd över att jag valde det lite snällare stället att dricka min juldagsöl på.

Nåväl, nu väntar några lugna dagar med filmkvällar och skogspromenader innan det är dags att åka tillbaka till Gbg och verkligheten där. 2008 är ju året då saker och ting skall styras upp, några drömmar skall bli lite mera verklighet och om saker och ting går som planerat även året då jag tar mig i kragen och börjar studera. Typ lite som hon i Legally Blond, bestämma sig för att plugga på allvar och bli lite granna smart. Verkar cool.

Tja ba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback