Brevet/mailet.

Idag har jag börjat på mitt brev, brevet som när det är färdig skall omvandlas till mejlet som jag bestämde mig för att skicka häromnatten. Jag tänker att det är bra att börja med papper. Det skall ju bli ett bra brev, jag vill få sagt en hel del och lär väl ångra mig fram och tillbaka. Så att läsa det man skrivit på papper och sedan stryka över är nog en god idé. Har dock inte helt klart för mig vad jag vill med mitt brev, men jag tror det är något gott. Sedan vill jag förstås berätta något som jag tycker behöver berättas för den som skall få brevet... Men alright, blir det så att jag en vacker dag får ett bra svar på mitt brev lovar jag att publicera alltihop i bloggen. 

Nåväl i morgon är jag helt ledig, ska roa mig med att dricka elvakaffe och se på någon film som slutar gott. Tja ba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback