Fars dag och några tankar från gårdagens disc jocke.

God förmiddag bästa bloggläsare, är ju fars dag idag. Bäst att kanske höra av sig till han som bestämmer där hemma redan nu då, så man inte glömmer. Fars dag är en typisk glömmabort högtid. Jag har nog aldrig köpt en fars dag present till min far, är jag en dålig människa? Kanske.

Hur som helst hade jag ju ett gig igår som jag hemskt gärna vill berätta för er om. Jag är ju sällan helt nöjd med mina djkvällar och gårdagen är försås inget undantag. Gjorde några trista låtval och My Love Is Your Love med Isley Brothers pajjade helt ihop. Tyvärr gjorde även basen detta sista timmen, man kan säga att den kom och gick lite som den ville. Som tur var var folk på gott humör och verkade inte störda av ljudet. Det dansades ändå. Så jag får väl vara glad över detta samt att jag fick spela två
Peter LeMarc låtar utan att folk spottade på mig, de till och med gillade det.

Nu bästa vänner ska jag ebaya lite sen skall jag försöka ragga upp en kaffedejt. Ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback