A-fil och Uppsala.

Åh, rätt så synd om mig idag, äter A-Fil och är hemma från jobbet. Trist när man behöver de där jobbtimmarna, men visst allt är inte pengar.

Tänkte först jag skulle se en film, Jack närmare bestämt. Men tyvärr var inte videon ikopplad och jag vågar inte gå mig in på något sådant. Beslöt mig istället för att säda ett sms till snubben på Katalin i Uppsala för att höra hur det blir med lördagen. Har inte fått något svar än, tyvärr. Orkar inte heller ringa, jag är hemskt dålig på att ringa folk jag inte känner, så tänker att jag skiter i det om han inte hör av sig.

Visst hade det varit sjukt skoj att se Southside Johnny och spela lite skivor, men Uppsala är inte nästgårds och att kasta sig iväg dit utan att riktigt ha koll på läget känns mes vansinnigt. Kan behöva en lung helg i Gebe känns det också som, spelar förresten på Uppåt på fredag för den som har lust att höra Don't look back - Mick Jagger & Peter Tosh, Mother And Child Reunion - Paul Simon, Talk to me - Southside Johnny, Så gott att må gott igen - Peter LeMarc mfl.

Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback