Det slutade bra.

Hej hej mycket bra kväll igår, älskar Göteborg! Publiken igår jobbade sjukt bra och kvällen slutade fantastiskt. Så bra att jag skakade i djbåset. Trodde inte att Born To Run som jag spelat så många gånger innan kunde nå sådana höjder. Vakterna som i och för sig alltid är minst sagt trevliga var inte ens buttra över att vi drog över tiden. Alla förstod att de inte gick att stoppa. Låten var tvungen, ena handen på hjärtat andra i luften.



Tack!

Sen är jag förstås missnöjd med en massa andra låtval jag gjorde under kvällen, samt några anskrämliga övergångar. Men man skall väl inte vara för nöjd, då riskerar man att få hybris...

Ikväll skall jag försöka göra mitt bästa för att inte tänka på Johnny och hans Jukes. Inte fundera över om de kommer spela Talk To Me och hur mycket de kommer svänga när de spelar
We´re Having A Party. Istället tänker jag ta tillvara på dagens fina humör genom att göra något skoj. Kanske en tur ner på stan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback