-

Idag har jag köpt ett par mörkblåa chinos på H&M, men jag är inte säker på om jag ska behålla dem eller ej. Det svåra med chinos är nämligen att man lätt kan få en stor stor rumpa i dem. Fråga mig inte hur det kommer sig, men passformen är inte helt lätthanterligt. Därför får jag nog prova dem lite granna för att vara helt säker på om de funkar på mig eller inte. Än så länge är jag väldigt osäker och det bådar ju inte gott. Någon god vän sa vid något tillfälle att man inte ska köpa sånt som man inte vill byta om till direkt.

Fast om jag bestämmer mig för att rumpan funkar i brallorna skulle jag nog vilja bära dem direkt. Åh svårt.


Kommentarer
Postat av: svena

det är snyggt med stora rumpor!

2008-04-28 @ 20:58:36
Postat av: klara

nä.

2008-04-28 @ 21:06:53
Postat av: svena

jo det är det, på samma sätt som det är snyggt med kroppsbehåring, det är så vuxna kvinnor ser ut.

2008-04-29 @ 17:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback