Hemma igen.

Nu är jag tillbaka efter några hektiska dagar i Storbrittaniens huvudstad. Dagarna i London blev så intensiva att mitt VISA-kort behövde lägga in sig på rehab för någon timma sedan. Således väntar nu några veckor med sparrissoppa, käckebröd och INGA turer ner till H&M. Onödiga och eventuellt nödiga köp kommer att avslås. Men man kan ju hoppas att en liten röd läderväska från ett modehus jag högaktar, skjortor, en sommarklänning och några till grejer bör kunna stilla ha begäret i några veckor framöver.

Förutom förstklassig konsumtion var londonvädret för en gångs skull en riktig höjdare. Ungefär 15 plusgrader och sol är motsatsen till dåligt. Jag och mitt resesällskap tog till och med under söndagen årets första glas vin på en liten uteservering i Bicester. Förresten åt vi också en riktigt fin pastarätt med gurka, chilli och små bollar gjorda av spenat och ricottaost! Åh... Det är så gott att må gott.

Kommentarer
Postat av: Man och mode

Är du i Storbrittanien? Eller var ligger Bicester? :)

Postat av: klara

Bichester är en by med en finfin outlet några mil norr om London.

2008-04-01 @ 18:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback