Man måste unna sig dålig tv och choklad ibland.

image1005
Bilden lånade jag från
nytimes.com

Har klippt mig lite och skrivit en rätt usel debattartikel. Klippningen blev bra, lite kortare och lite trevligare. Nu ska jag ägna mig åt Laguna Beach. Riktigt dåligt, men jag har tröttnat på modebloggarna och tjejerna i Laguna Beach är rätt anskrämliga och snackar mest skit om varandra. Fast jag är lite peppad på första säsongen, ser tredje nu och den är sådär. Har för mig att nummer ett är lite mer än bara skitsnack.  Men okej, nu ska jag kila bort till Natali Livs lite senare, för något gott måste man ju unna sig på fredagen.

Förresten är unna sig lite en ny favorit. Tänkte unna mig i morgon med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tessa är bäst!

2008-04-05 @ 19:08:38
Postat av: klara

ja tessa är bäst, men jag tycker rocky va go också.

2008-04-05 @ 20:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback