Hemma igen.

Hemma i ett kallt Svea. Amerika var bra, Amerika var stort, Amerika gjorde mig mätt, Amerika gjorde mig glad, Amerika gav mig Bruce. Jag har inte hunnit smälta något än (varken hamburgare eller intryck), allt är en stor dimma. Är inte säker på om jag varit borta eller om jag drömt ihop allt. Finns den brunbrända bartentern i Asbury Park verkligen på riktigt? Befann jag mig på Giants Stadium den 31 juli? Spelade Bruce Jungleland?

Får nog försöka sova ett par timmar efter hemresan som kom att vara i hela 24 timmar på grund av strul i Paris. Ska försöka skriva ner något bra om allt i morgon. Så jag kommer ihåg kalaset. Men innan skönhetssömnen måste jag kika på lite You Tube-klipp.



Så taggad. Jösses, för mycket kaffe för få Cool-Down tabletter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback