Det är gott att må gott.

Tentan är avklarad och jag tror bestämt att jag kan räkna med ett GODKÄND. Kändes väldigt bra måste jag säga. Om det sedan inte blir ett VG gör inte något alls, väl godkänd är ju egentligen bara till för att stärka studentens ego. Själv brukar jag få en rätt bra ego-booost av att välja musiken en hel kväll.

Så mina vänner här i Masthugget är allt frid och fröjd just nu. Och vore det inte så att alla mina läsare har försvunnit så skulle jag nog våga skriva att det knappast kunde bli bättre...

Hare gött.

Kommentarer
Postat av: Tygtofsen

Jag är din blogg ständigt trogen. Efter ett förhållande med Sören så tycker jag att man är värd ett väl gödkänt. Kanske till och med ett MVG och en 5:a!

2008-02-24 @ 10:58:44
Postat av: klara

tack tygis!

2008-02-24 @ 11:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback