Gossip Girl.

image971
Bild
tvguide.com

Jag är helt såld, Gossip Girl är min nya favoritsysselsättning. Gärna på Swebuss Express mellan Götet och slätta. Antar att de flesta har koll på den hypade serien som började sändas i Kanal 5 förra veckan. För den som helt har missat grejen så handlar serien om ett gäng rika kids på Manhattan som går i skolan, partajjar, shoppar och raggar. Typ. Sen en massa problem på det.

Har snart sett klart hela säsong ett och har ingen aning om det finns en säsong två. Men jag ska nog googla på det, är löjligt sugen på mer. För Gossip Girl är helt klart bättre än OC och sjukt mycket fräschare än Sex and the city.

Kommentarer
Postat av: Tora

Jag vet, man är helt fast, jag plöjde igenom season 1 på några dagar här i början av jan. Fantastiskt. Fina kläder, fina intriger. Fint hår på Serena. Jag vill ha sånt. X


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback