Ingen semla men en fin kappa.

Tisdagen den 5/2 2008 började bra. Kaffe på stan, en god vän, jeans för halva priset och en trenchcoat som äntligen blev min. Som jag har trånat och det känns minst sagt bra. Jag vet attt vi kommer få många fina år tillsammans. Men den får nog vänta några veckor innan det är dags för premiär, det råa regnet ska inte få förstöra min nya kärlek direkt.

Slutet på dagen blev inte lika angenämt. Jag har befunnit mig på någon form av redaktionsövning som började med en resa till Lerum för att hitta en fisk. Fann tyvärr bara två unga flickor med tvivelaktigt yttre som undrade om de fick låna min mobil. Efter det skulle jag leta kineser och fråga hur de firade det kinesiska nyåret. Inga kineser kunde svara på frågan och dagen slutade med en notis om en basketmatch...

Ps. Dagen slutade med att jag insåg att även fettisdagen den 2008 blev en semellös sådan.

Kommentarer
Postat av: Linn

G'day! Vad kul att ramla in på en klasskompis blogg! Du har rätt, Klara Grape fastnar lite lättare än "Svensson". :)
Psst! Dessutom var du inte ensam om en semellös fettisdag.

Postat av: klara

Då är det bäst att man passar sig för vad man skriver...

2008-02-06 @ 17:17:00
Postat av: Linn

Äsch... Gör inte det. Tyckte bara det var roligare att lämna en rad istället för att surfa obemärkt förbi.

2008-02-06 @ 19:15:14
URL: http://linnnn.blogg.se
Postat av: klara

absolut! lycka till med endagsövningen i morgon. finns ork kvar får du kila förbi jazzhuset mellan 22-03, jag väljer musiken. Hare!

2008-02-06 @ 20:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback