En sladdis söker kontakt.

image967

Idag har jag haft en enda uppgift, nämligen att mellan 08.00 och 19.00 hålla koll på en sladd. Visst låter det kul? Om ni undrar hur jag fick det intressanta jobbet kan jag tyvärr bara skriva att det var av en kontakt, och kontaktens sladdsyster är en nära vän.

Sladden sedan tillhör en kameraman som skall filma p3 Guldgalan som går avstapeln på Lorensbergsteatern i morgon kväll. Spektaklet sänds i både radio och tv, men jag vet inte riktigt om det är så mycket att se fram emot. Är lagom imponerad av banden som skall uppträda på galan. Tror bestämt att
September var den artist som impade mest på mig, hon sjöng skitbra. Säkert! är ju säkert skoj om man gillar sånt, själv tycker jag det är långrandigt. Likaså förstår jag inte hypen kring Hästpojken. Punk? Nja kanske, inte skitkasst men inte heller fantastiskt.

Nu skall jag käka lite av min favoritkaka, nämligen ostkakan. Vi hörs hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback