Spännande med vrak och svunna tider.

image964
Bild
Wikipedia

Åh Svt visar så spännande program, just nu kikar jag lite granna på Vrakletarna. Fick nyss en idé om att man kanske skulle utbilda sig till marinbiolog istället. Men sen gick det upp för mig att arbetsmarknaden för marinbiologer nog är sämre än för journalister. Så får nog skippa det, fast jag gillar det där med att söka efter gamla skatter. De som känner mig vet ju att jag med jämna mellanrum snackar om arkeologi. Fast det är klart har hört något om att man kan få hjälpa till vid utgrävningar, utan betalt och helt amatörmässigt. Där kanske jag har ett lämpligt fritidsintresse när jag blivit för gammal för att dansa på klubb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback