4 juli.

Så kom den där dagen. Hoppas den blir som jag tänkt mig. Tyvärr gick det just upp för mig att den där favoritartisten har en väldans massa obekväma fans som man måste möta på konsert. Men jag har ju klarat det förr så jag hoppas att de trevliga människorna kommer väga över.

Hur som helst har jag redan börjat ladda lite, lyssnar på Loose Ends och stryker min stjärnskarf. Japp, det blir en skarf med röda och blå stjärnor på. Det är ju faktiskt den 4 juli och då tycker jag det är ok att göra sig till lite granna. Till skarfen blir det nog en enkel jeankjol och ett rött linne. Springsteen t-tröjan får stanna hemma, tror de kommer att finnas tillräckligt med nya och gamla konsert t-tröjor på Ullevis gräsplan i kväll. Innan jag lämnar datan så kanske jag bör skriva en liten önske-låt-lista. Vilka hits jag helst ser att Bossen inte glömmer av.

Dessa hits är följande...

Thunder Road (förstås) check  
Something In the Night
Sherry Darling
Detroit medleyt
Loose Ends
Tougher Then the Rest
Jungleland
Promised Land check
I´m On Fire check
Summertime Blues check
Rosalita check
Dancing In the Dark check
Born To Run check
Shout Out the Light
Blood Brothers
Land of hope and dreams
Out in the street
I´ll Work For Your Love
Candy's Room
4th of July, Asbury Park (Sandy) check
New York City Serenade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback