En vecka kvar.

Vad tiden går fort, om en vecka är jag nog i NYC om allt går som de ska. Tjohoo va kul de ska bli! Har redan satt över varenda sparpeng på kort-kontot och en lista över allt som skall packas är redan på gång. Men innan jag far till staterna ska jag hinna med att arbeta och gå på bröllop. I morgon är det där bröllopet, i Uppsala för att vara exakt. Har lovat brudgumen att jag ska lira plattor på partyt. Jag är minst sagt nervös. Både över ork och låtval.

Jag menar som bröllops-dj är man där för att underhålla. Spela de gästerna vill höra. Men va vill de höra? Grease-medelyt? Åh den har inte jag i min samling.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Hidden Cameras - Ban Marriage" kanske? Brudparet kanske inte är mycket för ironi?

2008-07-20 @ 12:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback