Bruceveckan.


Bild lånad från
gp.se

I Båstad drar snart den klassiska tennisveckan igång, här i Gbg har vi också fått en speciell vecka. Bruceveckan. Den infaller inte varje år, men väl med jämna mellanrum.

Käkar frukost och läser GP´s recension från giget i Köpenhamn, Johan Lindqvist skriver att det var kasst. Tre fyrar och en dålig bild. Jag litar inte på Johan samtidigt tror jag visst att även The Boss kan göra en mindre bra spelning. Återstår att se hur det blir på fredag. Hoppas innerligt att han inte glömmer av Thunder Road. Tydligen gjorde han det i Danmark. Fast Something In The Night och Trapped får Bruce mycket gärna ta med sig till Ullevi.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! vill du tjäna lite extra pengar genom att bara klicka fram dig till olika sidor? ja, det är faktiskt sant! mer behöver man inte göra! blev du nyfiken nu? gå då in på min blogg för mera information! ha de fint



http://gabbifreak.blogg.se/2008/may/vill-du-tjana-pengar.html#comment

2008-06-30 @ 07:27:45
Postat av: Anonym

vet inte när det här var:

http://youtube.com/watch?v=LWQV7agBFtE

men i köpenhamn iaf.

2008-06-30 @ 16:52:42
Postat av: klara

ja den har jag sett ett par gånger. han är skojjig den där Bruce.

2008-06-30 @ 17:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback