Tröttnat lite.

Nja det här med att skriva vettiga inlägg har inte varit grejen de senaste veckorna. Har lite tappat intresset för det här med blogg. Känner att det är svårt att bli inspirerad då det man ska(!!?) eller bör skriva om för att locka läsare är klänningar, party eller något väldigt privat.

Tyvärr är jag inte speciellt intresserad av att berätta om kvällar med för mycket vin, vilken klänning jag fyndade på rean, vilka skor som är hetast den här veckan eller vilken eller hur lite man kan tänkas äta om man känner sig tjock. Nä jag borde sätta de små grå i arbete för att komma fram till något vettigt och intressant att berätta. Men det är ta mig tusan inte lätt.

Kanske kommer idéerna tillbaka. Kanske inte. Får väl hålla tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback