Aldrig nöjd.

Det var väldigt mycket folk på Jazzhuset igår. Mycket ungdomar och fylla. Många dansade och en hel del trodde jag var en jukebox där jag stod bakom skivspelarna. Var ganska snäll och spelade en drös med pubikfriare och försökte samtidigt att med bästa förmåga behålla min själ. Det gick väl både och. Mixade uselt.

Åh jag hatar när mixningen går åt helvete när man kunde gjort de så mycket snyggare. Sånt där kan jag gå och störa mig på i flera dagar efteråt. Bäst under gårdagen var att så många dansade till mina rock n roll klassiker. Samt idén om att Sandstorm skulle passa bra efter Insomnia. Det gjorde den.



Men ja, sjukt nöjd är jag inte. Aldrig. Åh!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du var fantastisk, tack!

2008-03-21 @ 13:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback