Att längta efter något man har.

Idag har jag varit på ett ganska trist gruppseminarium. Kom på mig själv med att dömmandes spana ut genom fönstret vid vid flera tillfällen. Var ett tag sedan jag gjorde det sist, vet att de förekom en hel del under de mina tre år på Katedralskolan. Då drömde jag om en spännande stad, typ Gbg, och att plugga något jag verkligen ville. Nu sitter man här och stan känns lagom spännande och pluggandet på JMG kan vara precis lika trist som en svenska lektion med Annika M.

Konstigt att längta efter att längta efter en plats och en tillvaro man befinner sig mitt i. Typ.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inget ont om Annika M, hon var den bästa läraren!

2008-03-27 @ 14:49:17
Postat av: Klara

Bästa lärarinnan vet jag inte, men nej inget ont om Annika M.

2008-03-27 @ 21:11:34
Postat av: Klara

Bästa lärarinnan vet jag inte, men nej inget ont om Annika M.

2008-03-27 @ 21:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback