Tiden går, oavsett man vill det eller ej.

image991
Bilden googlade jag fram, fann den på
den här adressen.

Blir vemodig när jag kollar in klippet på Springsteens hemsida från senaste giget i Montreal. Det låter bra, Nils Lofgren sköter sin gura fantastiskt. Men känner samtidigt att det är ett gammalt E Street Band man ser. Man märker att tiden gått och det här faktiskt är slutet på en era. Jag blir mer och mer övertygad om att detta är sista turnén bandet gör. Bruce kommer med stor säkerhet fortsätta själv med diverse bandkonstellationer en tid framöver. Men jag tror tyvärr att detta är det sista vi ser med det legendariska E Street Band, och det känns förstås tungt.

Kommentarer
Postat av: b.s

räkna med ny e street skiva inom ett år + en låång turne..bruce har under uppehållet varit i studio med e street..

2008-03-10 @ 22:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback