Fredagkväll i början av maj.

Nu har jag kittat mig och gjort mig till. Kavaj och kortbyxor, rutig skjorta och tygskor. Jag vet inte vad jag tycker om det hela, men det får duga såhär. Ska gå till Palace (ni vet stället där man raggar om man passerat 40 årsstrecket) och kika på en artist som anses rätt just nu. En del av Göteborgs popgrädda. Gillar musiken sådär, hitten är okej men så mycket mer är det inte. Nya artister imponerar sällan på mig, tyvärr. Önskar att jag kunde skriva att det är fantastiskt och underbart, men saken är den att jag mest tycker det är lite töntigt.

Inget fel i att vara töntig i och försig.

Men okej. Laddade med en dokumentär om Ginsberg, en bra sådan. Så känner mig rätt glad och på gång. En vårdtagare sa till mig idag att jag ska passa på att ha roligt så länge jag kan, för ungdomen är en tid som aldrig kommer tillbaka. Så nu ger jag mig av för att passa på.

image1026

Hare.

Kommentarer
Postat av: Jonas Hultström

Den här bilden ihop med andra från sammma period förblúffar mig. VARFÖR är han så lik Jeff Goldblum?

2008-05-03 @ 00:55:27
Postat av: klara

du har rätt, de är sjukt lika.

2008-05-03 @ 03:08:19
Postat av: C.

Hur var konserten då?

2008-05-03 @ 16:42:50
Postat av: klara

jo tack, den var alright. dock blir jag som vanligt förbaskad över att folk inte kan sköta sig. hålla tyst en stund, stå stilla och lyssna.

2008-05-03 @ 17:16:10
Postat av: Anne

Gillade också dokumentären. Gillade grejen med druckna pantomimer. Väldigt snyggt.

2008-05-04 @ 19:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback