Tisdag.

Tisdagen den 27 maj 2008 började med att sal 302 var låst. Fråga mig inte varför. Kanske var föreläsningen inställd, kanske hade personen som höll i kalaset låst för att slippa dem som bestämt sig för att dyka upp vid tio istället för nio. Jag vet inte säkert.

Hur det än var så gav jag upp väldigt snabbt. Ett försök är i alla fall ett ärligt försök. Istället för studier blev det en dag i en varm
second hand butik. Långrandigt. Roade mig bäst jag kunde med hjälp av litteratur signerad Bodil Malmsten, kakor, kaffe samt en och annan vän som tittade förbi.

Avslutade dagen gjorde undertecknad på Långedrags Värdshus av alla ställen. God mat och mycket mat. Behöver nog inte så mycket mer den här veckan. Kände mig nästan lite löjligt i mina chinos och min randiga tröja när jag åt en toast skagen till förrätt. Åh skulle haft min Tunnel of Love t-tröja istället.
På vägen hem kilade vi förbi Långedrags paviljongen. Undrar just om Håkan H verkligen satt där med pensionärerna under båtsäsongen? Tror inte det...


Kommentarer
Postat av: Hagge Geigert

Det är till att ha kommit in i medelåldern. Toast skagen!!!

2008-05-28 @ 08:24:01
Postat av: klara

kan vara rätt gött. men sjuuukt svennigt.

2008-05-28 @ 09:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback