-

Shit Plura är ta mig tusan den mest aktiva bloggaren jag känner till. Det kommer nya inlägg hela tiden, hur kommer han på allt? Jag har nästan aldrig några vettiga idéer vad det gäller blogginlägg. Blir mestadels trams och lite tankar om regn, fest och hemtjänst. Borde kanske ta efter Herr Jonsson och stiga upp kl.05.00 för att skriva dagens första inlägg. Då skulle i alla fall farsan ha något att läsa till havregrynsgröten. Men jag vet inte, att gå upp i ottan är inte min stil. Tror tyvärr det inte kommer bli det de närmnsta tio åren heller. Och då är nog den här bloggen död och begraven sedan länge.

Men okej okej nu ska jag kila bort till kulturvetenskapliga instutionen för att tala lite med Thomas Bossius om musik och religion. Jag har inga frågor på lager så jag hoppas innerligt att han börjar tala, förklara och berätta bara jag sträcker fram micken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback