Men baby ändra dig då, det går.



God förmiddag bästa läsare, idag har jag soulen i blodet. Vaknade till tonerna av Lady Writer och kände i hela kroppen att det var soul jag behövde. Så soul fick det bli, fasnade snart för Tyrone Davis som befann sig i början av mitt iTunes. Vilken stämma. Bra gå på stan låt. En sån låt man vill knäppa med fingarna till och nynna lite tyst ...snälla baby ändra dig! Jag vill börja om på nytt igen, snälla baby jag vill bara att du tänker en gång till. En andra chans honey? En sista dans?

Typ så. Men ikväll blir det ingen soul. I afton blir det Steve Forbert på Pusterviksbaren. Är hemskt nyfiken på hur Mr Forbert låter live. Kommer han spela Romeos Tune, It Isn´t Gonna Be That Way, Ya Ya Next To Me och finfina Cellophane City?

Det återstår förstås att se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

forbert kommer bli grym

2008-11-19 @ 16:22:42
Postat av: Erik

Det är en helt fantastisk låt! Tyrone är en av mina favoriter...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback