Svårt att sova.

Gör annat. Såg nyss klart Rocky, gillar den. Tycker om det där med en underdog och Rocky Balboa är en charmig sådan. Musiken är bra också. Bill Conti kan sin sak.

Förresten kan ni läsa min artikel om
Eldkvarn på nätet nu. Är sådär nöjd. Vissa grejer är riktigt bra, andra meningar sådär. Men jag har beslutat mig för att vara nöjd. Någonstans måste man ju börja, jag börjar här. Om 25 artiklar kanske jag kan känna mig mallig över resultatet. Kanske.

Nu stänger jag av datorn. God natt.

Ps. Bilden på bandet får mig osökt att tänka på Almost Famous och när Stillwater får sina första band t-tröjor. Ni vet då alla andra utom Russel ser ut som svarta skuggor.

Kommentarer
Postat av: Bror

http://www.youtube.com/watch?v=GAmDmdMKB7g&feature=related



bra grejer i slutet

2008-11-18 @ 09:35:09
Postat av: klara

klackskor?

2008-11-18 @ 09:43:16
Postat av: Anonym

knäpp-bruce

2008-11-18 @ 09:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback