Torsdag.

Mannen med kavajen är ingen hit! Bara så ni vet. Måste jag välja väljer jag mannen med fracken, han med glasögonen i fickan eller kanske till och med mannen med hålet i kinden.

Men skit samma.

Idag är det sol ute, vilken grej! Känner mig förvånad och samtidigt lite sorgsen över att jag inte kan sitta ute i det vackra vädret och dricka en cappucino. En god sådan. Här i mediehuset på Övre Husargatan smakar sex kronors automat-cappucinon inte alls sådär gott. Suck, tänk den som får sitta på Bar Italia nu.

Kommentarer
Postat av: Bror

Fasen glömde skicka med denna låten... Lyssna och njut.. http://www.youtube.com/watch?v=4SMAEZaH5dM&feature=related

2008-11-13 @ 19:25:58
Postat av: klara

har den! going the distance eller va den heter och hur de stavas.



mene fick ingen låtlista, dök inte upp i itunes. kan du mejla?

2008-11-13 @ 19:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback