-

Ute regnar det och stan känns lite höstig.  Brukar tycka om början av hösten men i år känns det inte alls bra. Jag vill inte ta på mig ännu mer kläder, jag vill inte att det ska regna och att löven ska falla av träden. Jag vill bada, äta glass och sånt. Men det ser grått ut. Sommaren är över och det är bara att ladda med te och strumpbyxor. Gjorde det ordentligt häromdagen. Köpte nytt kanelte i den där engelska butiken på Plantagegatan samt storpack mörkgråa strumpbyxor på H&M.

Antar att det bara är att vänta nu då.

Eller ja, man kan ju egentligen inte bara ligga i sängen och vänta på att löven ska ändra färg. Nej nej bästa läsare jag kom just på att det där med att vänta kommer inte finnas någon tid över till. Har en massa viktiga saker att styra upp de närmsta veckorna. Två dj-kvällar till helgen till exempel. Kommer bli hur bra som hest.

Bara det inte regnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback