Fredag.

Igår valde jag några låtar på Nef. Jenny Wilson spelade och jag försökte vagga in publiken i ett bra mood innan konserten. Fröken Wilsons musik ligger mig inte så varmt om hjärtat så mina låtval kanske inte matchade. Men tycker nog att jag skötte det alright ändå. Lite soft soul om hjärta och några låtar om floder att ta sig över. Tid som gör saker bättre. Vänta och se. Folk som är mer än ett nummer i en röd telefonbok, samt en låt om att gå ut och gå lite. Prata lite.



Denna dagen har jag tillbringat med min vän Japan. Vi har fixat, åkt bil över Älvsborgsbron, köpt arbetshandskar och käkat wallenbergare. Inte alls dumt. Förresten så ligger en text undertecknad ligger bakom på nätet nu. Läs om du vill. Skit it om du vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback