Har soulen i mig.



Idag känns det så, som om jag har soulen i blodet. Saker går att lösa med ett handklapp och livet känns möjligt. Bara man trallar lite, promenerar en sväng, dansar en dans, knäpper med fingrarna och nynnar It´s alright baby.

Nu gäller det bara att hitta dig, du som har det. Well baby, var är du? Jag har letat ett slag nu, klapp klapp. Men det är okej, klapp klapp. Du kan komma nu, klapp klapp. Eller är du bara en dröm baby, klapp klapp. Du som har allt, klapp klapp. Det är alright, klapp klapp. Kommer du inte är det också fine, klapp klapp. För då går jag en promenad, klapp klapp. Dansar en dans, klapp klapp. Och ber dig baby om en andra chans, klapp klapp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej, klapp klapp. jag är här nu, klapp klapp. vad ska vi hitta på, klapp klapp. vill du klara, klapp klapp? gå ut och gå, klapp klapp

2009-04-16 @ 19:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback