Tisdag.

Försöker att installera mitt nya bredband. Det är lite som ett iq-test. Känner att jag klarar det sådär, fixar så långt att jag kan klicka mig ut på nätet. Men när det är dags för lösenord och grejer tar det stopp. Datorn säger nej och jag kommer inte längre. Antar att det är desamma som att min iq-nivå inte når högre än så. Men om det innebär att jag i alla fall klarar mig ut på banan och sedan kan hanka mig fram så är det väl alltid något.

Tror bestämt att det är detsamma som att det ändå finns en chans och en väg för mig. Kanske inte den smidigaste, men ändå en väg. En chans. En tärning. Ett spel.

Kastar direkt, vill ha ett eller sex. Måste börja starkt.

Kommentarer
Postat av: diego

såg du matchen?

2009-04-14 @ 22:52:19
Postat av: klara grape

ser inga matcher, deltar bara

2009-04-15 @ 00:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback