Dansen kräver sina vitaminer.

I förrgår fick jag en väldigt orange c-vitamin drink av min goda vän M och idag var det min vän E som bjöd på en lite gulare variant. Vet inte hur mycket man ska tro på de där vitamindryckerna. Men placebo-effekt har de hur som helst.



Så efter promenaden, kaffepausen och c-vitamindrinken känner jag mig redo att ta mig an den stökiga skiv-väskan. Ikväll kommer den mesta dansen inte äga rum i Slottsskogen utan på Pusterviksbaren. Woody West kallas klubben och undertecknad har fått uppdraget att fixa bästa barhitsen. Tyvärr har de valt att stänga ute dem utan det gröna festivalarmbandet. Dock har Kim som fixar festen och WoW-arrangörerna varit bussiga att låta mig stå bakom skivspelarna även fast min tunna portmonä inte tillät någon fest i Slottsskogen.

Men som sagt är ni i stan för att dansa till Glasvegas och Band of Horses tycker jag vi ska ses på Pustervik ikväll, 22-03.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback