Min gård.

Bästa Wallenstam!

Vad är det ni håller på med? Jag bor på Djurgårdsgatan och arbetar ofta sent in på natten, något som genererar i att jag tvingas vända något på dygnet och behöver sova en stund på förmiddagen. Men eftersom ni har valt att ta bort min gård, slita bort asflaten och borra hål på väl utvalda ställen får jag inte min sömn. Inte alls. Kan inte minnas när jag senast hade ett öppet fönster. Försöker jag mig på en vädring drabbas min lägenhet av tinnitus.



Wallenstam förklara gärna för mig, varför!? Vad är det ni gör med gården på Djurgårdsgatan och varför? Var den inte okej innan. Vad är det som ska göras som kräver att man sliter bort asfalten? Jag orkar inte mer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hade du bott i 2stad hade du kunnat ringa ttela:s reporterjour! småstadens charm, man kan ringa bybladet och fråga varför bostadsbolaget borrar

2009-08-27 @ 15:18:14
Postat av: Anonym

hälsar hanna

2009-08-27 @ 15:18:31
Postat av: Anonym

kan inte du skriva en notis i ttela om detta? som en hälsning från storstan?

2009-08-27 @ 18:40:19
Postat av: hanna

jo. eller så kan man köra en hel, anonym artikel à la aftonbladet. allt är relativt!



Först slet de bort asfalten. Sedan började de borra.

Nu har den 23-åriga kvinnan, som bor i närheten av Trollhättan, fått nog.

- De driver mig till vansinne, säger hon förtvivlat.

2009-08-28 @ 11:41:20
Postat av: klara grape

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!



- Det har gått så långt att jag numera behöver både oxsacand & stilnoct för att orka med dagarna.

2009-08-28 @ 16:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback