Fredagen.


Så var det dags igen. Fram med elementet. Det ska stå vid sängen uppskruvat till max. Att frysa gör mig sannerligen nedstämd, därför är det tur att jag införskaffade mig det där extra-elementet. Bättre än att gå till doktorn och be att få en burk sobril med sig hem.



Undrar just hur vintern hade sett ut om man körde dubbelt upp,  sobril och värme till frukost. Hade man lämnat lägenheten som Mat-Tina? Hade allting haft en smak av smör? Mmmmm JÄTTEGOTT.

Sak samma nu ska regissören se till att den här fredagen bjuder på många bra scener. Ett välskrivet drama är det bästa dramat. Jag är sugen på komedi, gärna lite dumheter. En gnutta romantik och kanske ett tragiskt inslag. Well, dom kallar mig mästare när det gäller att ställa till en scen. Dagens drama lär gå vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback