Fridens ängel.


Försöker göra mitt bästa för att sprida julefriden. Även fast hjärtat är kallt så har jag en varm jacka och goda idéer. Tanken med snöänglarna på kyrkogården var helt och hållet god. Dock lyckades jag placera ängel nummer två rakt på en gravgranne till mormor och morfar. Aj aj aj, hoppas inte grannen misstycker. Ängeln är gjord av kärlek och respekt. Mina två önskningar denna jul, men som de flesta säkert vet är det saligare att giva än att taga.



Så jag ger för allt jag är värd. På internet och IRL. Kärlek och respekt. Så snälla tomten om du hittar till min gata och klarar av att knö dig ner genom skorstenen så får du gärna ta med dig lite lite kärlek och en gnutta respekt inslaget i lite silkespapper. Jag kanske inte varit den bästa hela året, men vid några tillfällen har jag ätit min spenat och betett mig som en god kristen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint och bra!

2009-12-25 @ 15:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback