Kvällens nyårsaftonsoutfit.





Kör t-tröjan under skjortan så jag inte fryser. I Götet står termostaten på ca. - 13°c så det är bäst att man klär sig varmt. Jag tänker lager på lager och funktionellt. Självfallet kommer jag både ha långkalsonger och yllesockor på mig. Jackan är en klassisk parkas som jag lånat av min djkollega Fräck Fräcksson. Kanske stans varmaste jacka!

Well, ser helt enkelt ut som om nyårsnatten 2009-2010 kommer gå smärtfritt förbi. Det blir inget halsande direkt ur Törley-flaskan. Nästa år fyller jag vuxen, dags att börja agera som en redan nu. Därav den varma och funktionella klädseln. Inga kalla nylonstrumpbyxor och alkoläsk här inte.

Förresten är det bestämt nu, årets mesta låtar blev följande:
The Wrestler - Bruce Springsteen
Empire state - Alicia Keys och Jay Z
Bortom månen och mars - Perssons Pack
Spring Ricco - Florence Valentin
Under the pavement, the beach - Deportees
Try sleeping with a broken heart - Alicia Keys
Halo - Beyoncé

Det är i alla fall de "nya" låtarna som spelats i mitt iTunes.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket hade du gett för riverskjortan?

2010-01-01 @ 13:09:39
Postat av: klara grape

min själ

2010-01-01 @ 13:15:24
Postat av: Anonym

Jag med. Har du sett kennedy centergalan?

http://www.youtube.com/watch?v=iYbs27TXfy8&feature=related

2010-01-01 @ 13:52:31
Postat av: klara grape

stolt. underbett.

2010-01-02 @ 10:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback