Tjugosju.

Idag har jag ägnat min tid åt kaffe, dopp och vänner. Kom vid tvåtiden fram till att denna dagen blev den första vårdagen 2009. Helt och hållet vår är ju förstås att ta i,  men lite som en smakbit. Lite sol som värmde, lite hopp som dök upp och fika vid Masthuggskyrkan.



Nu ska jag spela lite Jetman, lyssna på Little Steven och förbereda mig mentalt för denna löningsfredag. Liksom stora delar av stan planerar jag att gå vilse på Trädgårn ikväll. Kanske i mina finaste pumps. De är extremt heta, men jag är osäker på om jag orkar. Det där med obekväma skor med klack är sällan värt besväret. Blir så trött i benen. Men kanske att man skulle göra ett försök ändå. Det är ju trots allt löningsfredag. Och om en vecka är det åter igen dags att ta på sig klubbkavajen och bakom skivspelarna funkar inte de tio centimeter höga lackskorna. Så kanske får överväga finpumpsen ikväll trots allt.



Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback