Dag fem.

I Göteborg är det kallt och i mitt rum säkert inte mer än 17 grader. Jag vill helst ha kuvösvärme, så kylan passar mig inte alls. Läste nyss klart Pluras bok och skulle väl kunna tänka mig att ge honom en tre av fem möjliga plus eller vad det nu är man delar ut. Gillar hans historier men tycker nog att man hade kunnat banta ner boken en 100 sidor så hade man sluppit lite halvtrista upprepningar. Förstår helt och fullt att man lätt skriver om samma saker, jag gör det jämt. Men anser nog att det är mer okej i en blogg. Nu bygger ju Pluras bok på just en blogg. Men om man nu ändå beslöt sig för att göra bok av texterna hade det inte varit helt krångligt att läsa igenom kalaset och ta bort några rader här och var.



Men okej, nu ska jag fortsätta min egen resa genom ensamheten med att fira 2009 års trettondagsafton med en annan historia. Vi ses dag sex.

Kommentarer
Postat av: Bror

LceNw&feature=related" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=eLAbhLceNw&feature=related



Man kan inte tro att det är samma kille som mimar till Bob Seger.... Som vi såg nyss i The Wrestler...

2009-01-06 @ 18:17:03
Postat av: Anonym

går inte att se klippet

2009-01-06 @ 18:30:59
Postat av: Bror

LceNw" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=eLAbhLceNw



nu kanske!

2009-01-06 @ 21:08:28
Postat av: klara grape

nix men såg ju det ändå. man kan inte tro att det är samma snubbe alls.

2009-01-06 @ 22:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback