Elva.

Igår var jag i huvudstaden och spelade några skivor på en bar på Bondegatan. Närmare bestämt Bondens Bar och klubben Last Waltz. Det var en lyckad afton, låtarna lät bra och Jimmy Cliff gjorde min kväll. Låten blir bara bättre och bättre, har tagit några danssteg till den även idag. Försökte dansa som Jimmy, gick inte så värst bra. Men det känns okej, om jag övar mig lite varje dag kanske jag lagom till sommaren är kung på dansgolvet. Eller i alla fall kung över kvadratmeterna bakom djbåset. Där ska jag bli bästa dansaren sommaren 2009. Utan tvekan. Men hur som helst var det spännande att pröva sina låtar i en ny stad. Alltid skoj att se okända ansikten twista till Rockin' Robin.

I morgon är jag tillbaka i Gbg några dagar. Sedan far jag vidare. Känns som helt rätt tid att pausa från stan. Resa iväg en stund på egen hand är helt klart en favorit. Gott att packa väskan full av drömmar och ge sig av för att få perspektiv. Sånt kan göra underverk. Vart det bär av den här gången visar sig snart. Jag är dålig på att hålla vissa saker för mig själv.

Ses dag 12.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback