Follow that dream; en gång för alla. Så sett.



I kväll kommer Culture Club på finaste Pusterviksbaren att handla om de där drömmarna och för all del även drömmar. Det där drömtemat kan man ju välja att tolka lite som man känner. För vissa kanske det handlar om vaga bilder, för andra är drömmen ett tydligt mål. För mig är det nog ofta en väg, en resa. Och jag vet av egen erfarenhet att de där drömmarna ofta håller en vid liv samtidigt som de kan sänka en fullständigt.

En dröm som går i uppfyllelse kan vara lika mycket ångest som en som inte gör det.

Men just ikväll blir det bara bra drömmar. Fest, dans och en väldig massa galenskap. Skulpturer och moderna prylar. Teckningar och fotografier. Videoprojektioner och bildspel. I djbåset hittar du mig och min klubbkamrat Tove samt de hejdlösa bröderna Laos.

Kom, dröm och dansa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback