Dagbok på internet.

Hej blogg, fint väder brukar vara desamma som lite dator. Man kan säga att sommaren 2009 nu är i full gång och så här långt ser det väldigt ljust ut. Efter några dagar i stan rör jag mig vidare, målet är Borlänge. Ska på festival, har inte varit på festival på flera år så det ska sannerligen bli spännande. Har jag tur lever Pete Doherty. Ölen är kall och god. Ulf Lundell på gott humör och väljer att spela När jag kysser havet. Är också spänd på om det fortfarande är poppis bland de lite mer alternativa ungdomarna att dricka mäsk.

Hur som helst kommer jag nog att använda mig av datorn under dessa dagar. Det blir klassisk dagbok på internet både här och
där.

Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

cool

2009-06-26 @ 00:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback