Den rätta takten.



Jag tycker fortfarande att det är underligt att det är så få människor i min närhet som diggar ska. Det är enligt mitt tycke en av de i särklass mest dansvänliga musikstilarna. Vid ett tillfälle var det någon som sa till mig att det går ju inte att dansa till ska. Blev en smula förbaskad och började lite motvilligt att demonstrera några enkla danssteg som fungerar alldeles utmärkt till ska-takten. Jag är ingen danskung, men det räcker ofta med att skutta upp och ner. Röra lite på armarna, antingen i sidled eller fram och tillbaka. Så hoppa lite i takt på det. Inga problem, inga konstigheter.

Kan funka som träning om man inte äger ett gymkort eller bra springskor.

Kommentarer
Postat av: Bror

Inga Konstigheter som Färjan-Håkan säger.



http://www.youtube.com/watch?v=h47cRqLlOpc&feature=PlayList&p=8BF19D299EF9A921&index=12

2009-05-19 @ 11:44:16
Postat av: Bror

Den här e bra du!



http://www.youtube.com/watch?v=ousTvrd7m1I

2009-05-19 @ 13:19:09
Postat av: klara grape

nej absolut inga konstigheter! bara bra

2009-05-19 @ 13:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback