En gång till.

Det var några dagar sedan jag fastnade framför de där Bruce-klippen på youtube. Har medvetet försökt att ägna mig åt annat, som klipp med andra artister, litteratur och studier. Men så kom måndagen efter en intensiv helg. Då är det inte helt konstigt om man behöver en hjälpande hand. Någon som drar upp en ur sängen och säger till dig att det är alright! Att det bara är att snöra på sig skorna igen, springa ut på gatan och kasta sig in i bilen. Ta en annan väg, försöka en gång till. Hoppas några dagar till och tro ännu en vecka.

Det här är en av dagens höjdare.
Gillar det ensamma och lite tunna painot i början och stråkarna i slutet! Är också hemskt förtjust i den där meningen om att när hon vänder sig om kommer den där snubben vara borta. Då är det bara att gå vidare, samma gata fast rakt fram. Sen i nästa hörn, well där kanske den där jazzgossen står och lirar en vals. Eller nåt.



Sagan om Billy har också gått varm i min dator i dag. Melodin känns rätt. Här är några andra favvos. Tack igen Bruce! Jag vet att jag är tjötig, men det är bara så det är. Youtube-klippen gör mig gott, nu går jag vidare.

Hej och tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback