Inga konstigheter.

Enkelt är den rätta taktiken. Släppa lös och ge allt, inga hämningar. I kväll är det åter dags att se till att Vasagatan 43 blir den bästa tänkbara platsen i Gbg. Kommer lira en hel del lättsmälta hits och förstås det gamla vanliga köret. Känner även att det är dags för lite calypsotoner eftersom sommaren kommit till stan.



Dans i all enkelhet, bekymmer och elände kommer således att få stanna hemma. Eller ännu bättre, varför inte dansa bort den blå bluesen till Missisippi? Det gör vi, vad säger du?

Ses vi kvart i tre?
Eller vill du inte vara med?
Det blir bra det kan jag lova.
Skit i att ligga hemma och sova.

Oj nu börjar jag att skriva på vers.
Mina konstiga idéer kan ibland bli en pärs.
Fast att rimma är väl ingen plåga.
Jag tycker det är bra att vissa i alla fall våga.

Man måste spexa och se det lustiga i livet.
Inte bara ta allvaret för givet.
Ha skoj och tro på festligheter.
Ibland räcker det att säga; inga konstigheter!

Kommentarer
Postat av: Bror

http://www.youtube.com/watch?v=YslVTVNzWQM

2009-05-29 @ 18:13:49
Postat av: klara grape

väldigt väldigt bra!

2009-05-29 @ 18:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback